Merve✿

Merve✿
"Yitirdim kendimi kendi içimde.."
Bir fırtınanın içinde savrulup gidiyordum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok acı bir gerçekle karşı karşıya kalmıştım. Hayatımın hiçbir rengi yoktu benim.
Hem kimi anlarda suskunluklar da bir anlam taşımaz mıydı?
"Insanın oturduğu toprakların altında ölüleri yoksa, o adam o toprağın insanı değildir."
"Bazen çok bilmemek gerekir. Öğrendiklerimiz bizi beklediğimizden de çok üzebilir."