Merve✿

Merve✿
"Yitirdim kendimi kendi içimde.."
O umut dedikleri var ya, bir çocuk oyunu...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaygıların, hafızanın derinliklerinin insanı istemeyeceği birçok gizli odaya sürükleyebileceğini biliyordun. Her yaşanan bir sınavdı. Her ödenen bedel, hatta kayıp kendince bir kazançtı.
"Bak, o da hepimiz gibi yaşam savaşı veriyor. Ama beklemediği bir anda oltaya takıldı. İnsan da öyle. Çünkü olta sallayanlar hep var."
Kendisinden hoşlanmayan, hatta nefret eden çok insan vardı, alışmıştı.
Hem devrim dediğinizin de yaşadığınız bu ülkede gerçekleşmesi mümkün değildi. Toplumun temel değerleri, özellikle de muhafazakârlığı buna izin vermiyordu çünkü.