Merve✿

Merve✿
"Yitirdim kendimi kendi içimde.."
Kimsesizliğinin ilk kez bu kadar çok farkına varıyordun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü insanın hakikatleri daha iyi görmesi birilerinden tokat yemesine de bağlıydı.
İnsan, istemesi halinde, bir hayata birçok hayatı sığdırabilirdi.
Şu kibir dedikleri nasıl da büyük bir yalnızlıkmış. Nasıl da acı bir yenilgi, bir zaaf.
Kimin ölü olup olmadığına karar vermek de çok zor artık. Yaşıyorum diyenler sahiden yaşıyor mu?