Yaşadığım toplumda "biz" değerlerinin ve "biz" olma çabasının var olduğunu düşünmekle birlikte asıl önemli çelişkinin kendisini "Nasıl bir biz?" sorusunda gösterdiğine inanıyorum.
Komşu komşunun külüne muhtaçtır.
Bir elin nesi var, iki elin sesi var.
Tanrı misafiri.
Bu sözlerin aslında hamurumuza işlenmiş, içimizde bir yerlerde hâlâ var olan ve inandığımız değerleri yansıttığını düşünüyorum. Evet, belki bugün, özellikle kentte, kapımıza tanrı misafiri olarak gelen birini "güven" sorunları nedeniyle eve almayız ama onu aç gönderirsek içimizde bir yer sızlar.