(Listeyi şimdiden yapıyorum çünkü bu saatten sonra efsane bir kitap okuyabileceğimi sanmıyorum. Kitapları numara sırasına koymak çok zor geldiği için numaralandırma yapmadım.)
*Jennifer Niven - Hayatın Kıyısında
*Sarah J. Maas - Sis ve Öfke Sarayı
*Pepper Winters - Tess'in Gözyaşları
*Leigh Bardugo - Kargalar Meclisi
*Sarah J. Maas - Karanlık Taç
*E. Lockhart - Yalancılar
*Jenny Han - Sevdiğim Tüm Erkeklere
*Leila Sales - Bu Şarkı Hayatını Kurtaracak
*Tahereh Mafi - Beni bırakma
*Claire Contreras - Kaleydoskop Kalpler
+2
*Jenny Han - Güzelleştiğim O Yaz
*Jandy Nelson - Gün Işığım