"Şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum. Ayağını bir cam parçası ile kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu. Acı , insanın birlikte ölmesi gereken şeydi."
Küçük bir çocuğun gözünden insanları ve dünyayı anlamaya çalışmak bu olsa gerek. Gerçekten okunmaya değer bir kitap.
"Kaç yaşındasın?"
"Gerçek yaşımı mı yalancısını mı?"
"Gerçeğini elbette. Yalancı bir dostum olmasını istemem."
"Öyleyse söylüyorum: Gerçek yaşım beş. Yalancısı altı. Çünkü altı yaşında olduğumu söylemesem okula gidemezdim."
"Sokağımızda her şeyin bir çağı vardı. Bilyelerin çağı. Topaç çağı. Sinema yıldızlarının resimlerini toplama çağı. Uçurtma çağı, çağların en güzeliydi."