"Tevazunun bir çeşit orta yol olduğunu, bir yamacının kibrin sebep olduğu böbürlenme hali, diğer yanının ise yersiz bir kendini aşağılama hali olduğunu akılda tutmak gerekiyor."
Unutmayın, gerçekten mütevazı olan bir insan, başkalarına verdiği değeri kendine de verir; gösterdiği saygıyı kendine de gösterir: tıpkı doğuştan değerli birine yapılması gerektiği gibi...
"Korunmasız bir çocukken size yapılanlardan kesinlikle sorumlu değilsiniz!
Fakat hayatınızı iyiye götürecek kararlar vermekle ve geçmişiniz hakkında bir şeyler yapmakla yükümlüsünüz!"