Ɛáppa

Ɛáppa
Tanrı beni terk etti.
AYYYY AYY BÖYLE BİR KİTAP YOK
9/10
·680 syf.··
Beğendi
·
2025 14. kitabı
·
28 saatte okudu
·
Okunma: 29 Ağustos 2025 21:21
Öncelikle Lordlar Ve Varisler içün benim puanım 9/10 bunun sebeplerine aşağıda değineceğim. Konusundan bahsetmeye gerek olmadığını düşünüyorum. Direkt yorumlama ve eleştiri yaptım. Spoiler Yazım dili-> Bence fantastik kitaplara yeni başlayanlar için kesinlikle çok ağır bir dili var. Tabii bunu evrenin, karakterlerin ve olayların derinliğinden dolayı olduğunu düşünüyorum. Ben yeni başlamasam bile zaman zaman anlamadığım yerler oluyordu ki yeni başlayanlar için kesinlikle ağır. Evreni-> Evreni çok detaylıydı, bu benim açımdan -bence sizin için de- iyi bir şey. Çünkü kimse üstten anlatılmış ama sanki çok detaylı yazılmış gibi görünen bir evrenin kitabını okumak istemez. Ama detaylı olmasının şöyle bi eksisi var; eğer ki aralıklarla okuyorsanız bütün detayları, olay akışını ve konuyu kesinlikle unutursunuz. Ben kitabın yaklaşık 420. Sayfasında yarım bıraktım. Sebebi ise dilinden ve sınav yılım olduğu içindi. Ve tekrar okumaya başladığımda çoğu şeyi unutmuştum ama sonradan -neyseki- hatırladım. Dram meselesi-> Bence kitabın sonlarına doğru çok fazla -ama haklı sebeplerden dolayı- dram vardı. Özellikle Evranın herkesi kafeslere tıkıp sonra Arının gelmesi -favori sahnem olabilir- VE SONRA HİÇ ANLAMADIĞIM BİR ŞEKİLDE (gerçekten burada olan hiçbir olayı algılayamadım) NOVANIN DALGAYLA BOĞULUP, KAPLANIN ONU ISIRMASI, BUNUN CEHENNEM KAPILARINA GİDİP ÖLÜMDEN KAÇMASI (?) FALANDI FİLANDI. Burada olayların biraz daha açıklayıcı olması gerektiğini düşünüyorum. Ve gerçekten çok dram vardı. Kitap her ne kadar aksa da oralar bitmek bilmiyordu resmen... Diğer isim veremediğim olaylar-> Öncelikle nova falcı kadınla karşılaştırdıktan sonra Erim'den bi haltlar çıkacak sandım. Ama -neyseki- hiçbir şey çıkmadı. Nova nın gökyüzü varisi falan olması da ayrı bi şok du. Yani genel olarak bi -KOCAMAN-
Alıntı
Lordlar Ve VarislerN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 202410,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kesinlikle çok güzeldiii
10/10
·288 syf.··
Beğendi
·
2025 10. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 09 Haziran 2025 19:54
Kesinlikle çoook beğendim ama Luke ve Adrianna'nın +18 sahnesi fazlaydı, onun dışında kesinlikle önerdiğim bi kitaptı. Konusunu anlatmayla çok uğraşmayacağım. Genel olarak baktığımızda Freida McFadden'ın yazım dili neredeyse bütün kitaplarında aynı ve sanki bir şablon üzerinden kitaplarını yazıyormuş gibi geliyor bana. Yani, çok büyük bir beklentiyle okumadıkça ve kafa dağıtmak için okuduğunuzda çok güzel oluyor Yazarın bu kitabının kesinlikle diğerlerine göre çok daha iyiydi ve Hizmetçi serisinden daha iyi yazılmıştı. Dediğim gibi Luke ve Adrianna'nın sahneleri daha az olsaydı daha güzel olurdu ama bundan puan kırılmaz Puanım 10 üzerinden 10
Duygu ve Düşünce
Sakın Yalan SöylemeFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20245,2bin okunma
"Her cinayetin ilk zanlısı, maktulün kendisidir."
8/10
·360 syf.··
2025 9. kitabı
Kardan Adamın Külleri, Işıl Işık 'tan ilk okuduğum kitap buydu. Diğer kitaplarını okumadığım için bi karşılaştırma yapamıyorum. Ama kitabı çok beğendiğimi söyleyebilirim. Evreni: Türkiye, farklı bi evren yok. Zaten fantastik bir kitap da değil kendisi. Ama uzun süre sonra ağır olmayan, zaten çoktan tanıdığım bir evreni okumak bir nebze de olsa rahatlattı. Konusu: Bence gayet iyi tasarlanmıştı, ters köşeler, her şey için ayrı detaylar, ama bazı sahnelerin gelişmesi çok hızlı oldu, biraz daha uzatılabilirdi. Yazım dili: Akıcıydı, ve rahat olunabiliyordu. Bilmediğim kelime neredeyse hiç çıkmadı. Polislik mesleğinden gerek herhalde bazı terimleri anlayamamıştım ama ilerleyen sayfalarda oturmuştu. Başka eklemek istediğiniz şeyler varsa ekleyin! Bunları değerlendirdiğimde puanım 8/10 oldu Devam kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.
Duygu ve Düşünce
Kardan Adamın KülleriIşıl Işık · Artemis Yayınları · 2025589 okunma
Anlamadım
3/10
·192 syf.··
2025 2. kitabı
Kitabı bir arkadaşımdan aldım ve okudum, yaklaşık 40 dakikada bitti -ilk mangam-. Yani, okudugumdan anlamadım, benim tarzım değil .. @kitap_msare Limit - 1. Cilt
Duygu ve Düşünce
Limit - 1. CiltKeiko Suenobu · Akılçelen Kitaplar · 2021754 okunma
KAN HAİNİİİİİİ
10/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2024 11. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2024 17:44
Kitap kesinlikle çok güzeldi, ama bence sonu çok ucu açık bitti... Biraz daha hikâye uzatilsaydi Cook daha güzel olurdu.. ama onda on'luk bir kitap Haşhaş Savaşı’nı çok seviyorum @kitap_msare Kan Haini Lynette Noni
Duygu ve Düşünce
Kan HainiLynette Noni · Artemis Yayınları · 2024469 okunma