Şimdiye dek bir çok kitapta bir ölümün ardında kalanları okuduk… bu kitap ölmüş birinin hisleri ve hayatına dönüp de bakışı, hayata tutunması, mücadelesi ve sonunda kabullenişini de anlatıyor elbet… öyle güzel bir kitap ki sayfalar akıp gitti…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oysa hayat bir metafordan başka bir şey değil. Yol, yolculuk, sefer... nasıl söylendiğinin bir önemi sonuçta hep aym fikre varıyoruz, değil mi? Bir yönde ilerlemek, karşımıza çıkanlara göre kendimizi inşa etmek, olduğumuz kişiye dönüşmek.
Kusur sandığımız farklılarımızın değerini anlamak üzerine çok güzel bir hikaye çoçuk kitabı demişler ama bence her yaştan insanın okuyacağı, okuması gereken bir kitap
TokoNaz Elkorek · Yapı Kredi Yayınları · 202038 okunma