Ebru IŞIK

Ebru IŞIK
@ebr_i
Mavi yaz akşamlarında,özgür gezeceğim, Ayaklarımın altında nemli,serin kırlar.

Ebru IŞIK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
Beğendi
·
3 saatte okudu
·
2020 11. kitabı
Alfred de Musset
7.7/10 · 1.207 okunma
Reklam
Offff. En çok oflamayı özleyeceğim. Şöyle deriiinn bir off. Bize ait sahici iç geçirme şekli. Nefesini içine çekip sonra hepsini dışarı vermek. Birkaç salise oksijensiz kalmış kafanın hiç düşünmeme hali. Bence atlarken uçurumdan oflamalıyız. Uçurumlardan daha derin bir of. Umay umay
Niçin durmalıyım Yol hayatın kılcal damarları arasından geçiyor Çevrenin niteliği tüm kokuşmuş hücreleri öldürecek Ve şafağın kimyasal atmosferinde sadece ses kalacak Zaman zerreciklerine bağlanan ses Niçin durmalıyım youtu.be/MMNscxamUSY

Ebru IŞIK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·456 syf.·
3 günde okudu
·
2020 6. kitabı
Yuval Noah Harari
8.4/10 · 14,4bin okunma
Reklam