Ebrar Boğatekin

Ebrar Boğatekin
@ebraaar12
Kötülük insanın ağzından giren şeyde değildir. Kötülük oradan çıkandadır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun"
.. çünkü hayat yaşamakta olduğumuz andan ibarettir ve sadece budur
"Bir şeyi gerçekten istersen onu gerçekleştirmen için bütün evren işbirliği yapar"
"Ben de herkes gibiyim. Dünya gerçeklerine oldukları gibi değil de olmalarını istediğim gibi bakıyorum"