"..her zaman aynı insanları görürsek onları yaşamımızın bir parçası saymaya başlarız. Yaşamımızın bir parçası saydıkça da onlar bizim yaşamımızı değiştirmeye başlarlar.Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar canları sıkılır.Çünkü efenim herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır. Ne var ki kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez"