Anonim, konuşmamız gereken o kadar çok şey var ki artık. Hayallerin var demişsin mesela, hayaller teker teker yok oluyor. Ruhun var demişsin, ruh denge işidir. Hüzünden başka bir şey hissetmiyorsam ruhum var mıdır sahiden? Kendine zarar vermeyi bırak demişsin, o zaman bunca acı nereye sığacak? Kanatların var ruhunda demişsin, benim kanatlarımdaki her bir tüy teker teker söküldü. Artık uçamıyorum.