Onun sevgisini kıskanıyordu,sevgisini hissetmeyi artık umut etmese de.Ondan haber almak istiyordu,ona ulaşmanın hiçbir imkânı olmadığı halde.Onunla mutlu olabileceğine inanıyordu,artık bir araya gelmeleri imkânsız göründüğü halde.
Elbette ondan nefret etmiyordu.Hayır,nefret çok zaman önce geçmişti ve neredeyse o zamandan beri ona karşı soğukluk hissettiği için kendinden utanmıştı.