ebrar

ebrar
@ebrarlargeldi
"Sırası gelmişken, kendi yazdıklarımı okumaktan derin bir zevk aldığımı belirtmeliyim. Niçin mi zevk alıyorum? Çünkü onlar bir başkasının bana hitaben yazmasını beklediğim şeylerden başkaları değildir. Su kadarı gönül yıkıcı ki, benim buraya veya bir başka yere bir şeyler karalamam bahis konusu olduğu zaman istediğim şeyleri yazma rahatlığı içinde hareket etmiyor, edemiyor, sadece yazılmazsa yazık olacak şeyleri kayda geçiriyorum. Bu, başından beri böyle miydi? Hayır, başında vakıa tam tersi şekilde tezahür etti. " İsmet Özel