O zaman kitapların sessiz dünyasının da bir tadı olduğunu öğrendim.Ben kitapların o sessiz dünyasında güzel Zin'in aşkını tanıdım.Siyabend'in dert ve acılarıyla karşılaştım ve Botan Miri'nin güzel kütüphanesinde oturup şiirler yazdım.
"Ölüm asude bahar ülkesidir bir Rinde;
Gönlü her yerde buhurdan gibi yıllarca tüter.
Ve serin serviler altında kalan kabrinde
Her seher bir gül açar,her gece bir bülbül öter"