Aşk ağır bir taş ya da ölü bir beden midir ki,sürekli olduğu yerde kalsın? Ona sahip çıkılmazsa,korunmazsa,sevilmezse öleceğini bilmiyor muydu? Bir çiçek,susuz,topraksız ve güneşsiz yaşayabilir mi?
Sadece gençken yaşanabilecek türden, muhteşem bir geceydi. Gökyüzü pırıl pırıldı, o kadar çok yıldız vardı ki şöyle bir bakınca insan düşünmeden edemiyordu; böylesine güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?