Kimseyle anlaşmak zorunda değilim.Sandığım hayatın, bütün derinliği ve dolgunluğunu sadece hissedebilirim. İnsanlar bu hissi mahvetmekten başka bir şey yapmıyor.
Insanlarla anlaşmak zorunda olmak çok zor. İnsan zaten kendini tanımazken, kalabalık benimsiyor yaşamını sonra yalnızlıktan korkuyor. Kimse içine dönmüyor, bir yığın için yaşıyor.