Ebru

Ebru
Mesele hepimize dayatılan şu berbat düzenle hesaplaşmak.
"Kendimi hazır hissetmiyorum. Beni anlamaya çalış..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu sıralar sadece; "Sınav geçse de kitap okusam."
Sen sadece merhamet duyacaksın Ölümün karşısında onun ümitsiz yalnızlığı ve muhteşem korkusuna.
Bu dünya acımasız bir yer, tamam mı; bana inanmıyorsanız televizyon seyredin.
Televizyon
"Yine de insan istiyor ki, bir kişiyle olsun bu 'kalpteki sır', daha doğrusu 'kalbin sırrı' konusunda anlaşabilsin. Birisi "Evet" desin, "seni anlıyorum. Aynı dert bende de var."