Ebru

Ah benim tatlı yarim. Ne adın var, ne de sen varsın.
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benimde bu hayatta üzülmeye, kırılmaya, küsmeye, darılmaya hakkım var.
Hayat
Ne güzel olurdu şimdi, adının geçtiği şiirler, yazmak.
Şiir
Çaresizliğimi mağdur gör. Şu karanlık gecenin altında sevmekten başka bir şey gelmiyor elimden, çokça özlemekte var tabi.
Şiir
Sen, seni anlayana çiçek aç; diğerleri seni dalından koparabilir.
Hayat