Kusursuz anların, hele yüceliğe çok yaklaşmışsa uzun sürmemek gibi çok büyük bir sakıncası vardır, ondan daha beteri ise -bu o kadar açık ki söylemesek de olurdu- insanın o andan sonra ne halt edeceğini bilememesidir.
İnsanın hiç tanımadığı birine ağlaması kadar saygıdeğer bir davranış olamaz,demekte haklıydı, o çoban bu sözü nereden öğrendi, gelin de söyleyin bakalım.