Ebru Çiçek

Ebru Çiçek
@ebrucickk
... insanın kalbini anlamak olanaksız bir şey.
Seni bir yaz gününe benzetmek olur mu? Çok daha güzelsin sen, çok daha içten.
Reklam
Neden tüketirsin, yaşatmak varken kendini?
Dünya ne kadar kalabalık ve insan, ne kadar tenha..
Ne kadar az uyusak o kadar iyi, böylece hayattan daha çok kâm alırız.
Sayfa 55·Kitabı okudu
"İnsanın oturduğu toprakların altında ölüleri yoksa, o adam o toprağın insanı değildir."
Sayfa 24·Kitabı okudu
Reklam