Ebru Çiçek

Ebru Çiçek
@ebrucickk
... insanın kalbini anlamak olanaksız bir şey.
Kalp düşünebilseydi, atmaktan vazgeçerdi.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Çocukluktan itibaren bize, bazı şeylerin iyi, diğerlerinin ise kötü olduğu söylendi. Bunlardan bahseden kişiler, kendi hareketlerinin izlerini bizde bıraktılar. Bu fikirleri, aynı şekilde izlemeye ve bu kişilerle aynı şeyleri yapmaya, aynı tutkuları paylaşmaya alıştık. Artık her şeyi gerçek değerleriyle değil, insanların gözünde tuttukları değerle yargılamaktayız."
Derin düşünen biri, en özlü soyut kavramların peşinden giden, yıldızları izlerken kuyuya düşen kimsedir.
Sayfa 108·Kitabı okudu
İnsanın tümüyle özgür olduğu bu dönemde, kendinin efendisi olamaması çok üzücüdür.
Sayfa 108·Kitabı okudu