Kimdim ben buraya gelmeden önce ? Kimdim ki ? O zaman da oyuk, şimdi de. O zaman da bir boşluk, şimdi de. Değişmiyor, değiştirdiğini zannediyorsun ama olmuyor. Ne var savaşacak? Zaten mutsuzdum. Zaten bomboştum. Aradım, yıllarca aradım o bende eksik olanı. O neydi tam olarak bilmeden aradım esasında. Hep buldum zannettim farklı yerlerde ve farklı adamlarda....
‘Sevdiremedin de ondan kendini’
Sevemediler be ! Ne sevdiremedini ? Daha ne yapsaydım, sevemediler ! Sahi neden sevemediler beni ? Neden benim istediğim gibi sevemediler ? Hep kandırıyorlar, seviyormuş gibi yapıp...