Birbiriyle bağlantılı bir grup insanın hayatlarının aslında kendi içinde ne kadar farklı aktığını gözlemlediğim bu romanı okurken bazen şaşırdım, bazen üzüldüm, zaman zaman da ağladım. Her aşkın mutlu bitemeyeceğini tekrar hatırlatan bir romandı. Zamandaki kırılmalar konuyu daha net anlamamı sağladı. Bitirdiğim anda garip bir huzur ve hüzün kapladı içimi.