“… onca yıldan sonra hâlâ deli olabiliriz. Onca yıldan sonra yine öfkeli olabiliriz. Hâlâ çekingen, kıskanç ya da değersizlik duygusuyla dolu olabiliriz. Söylemek istediğim şey şu ki… kendimizi bir yerlere fırlatıp daha iyi bir şey olmaya çalışmayalım. Bütün olay bizim olduğumuz gibi kendimizle dost olmamızdan ibaret.”
Huzursuzluğu gidermenin bir diğer yolu da şimdiki anın değerini bilmektir. En hızlı gelişme şu anda bulundukları sahneden hoşnut olanlar tarafından elde edilir. Bir sonraki sahnede olgunlaşan şey bu hoşnutluğun derinleşmesidir.