Ebru

Ebru
@ebrulikitappp
Lisans
İstanbul
26 Aralık
417 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
"Tanışmak diye bir şey yok" diye omuz silktim. "Kimse tanışmıyor, herkes kendini görünmek istediği gibi tanıtıyor sadece.
Sayfa 144
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Hiçbir şey, her şeyi unutabilmenin verdiği huzurdan değerli olamaz."
Sayfa 154·Kitabı okudu
Herkes yaşar bir yerde Meyhanede, evde, sokakta Bizim derdimiz yalnızlık Bizim derdimiz başka.
Sayfa 30
Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım.Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer.