Çocuk, nefesi kesilerek, düşmanın kolları arasında çırpınan, vızlayan sineğe bakar, nihayet zalimi de mazlumu da gebertir.
Uzun zamandır okuma hedefimde olan kitaptır. Nihayet başladım. Oblomov'u anlamaya çalışıyorum. Mamafih hepimiz birilerinin Zahar'ı mıyız, bunu da merak ediyorum.
Ayrıca şaşırtıcı, Gonçarov kitabını bir ay içinde yazmış.