Ebru

İnsanlar acınacak durumdalar. Evet, açı doyuruyor, yoksulu giydiriyorlar ama, kendi ruhları açlıktan ölüyor, çırılçıplak kalıyor. Biz insanlarda yüreklilik diye bir şey kalmadı.
Edebiyat
Reklam
Sevdiklerine bağlı kalanlar sevginin ancak iğreti yanını bilirler, acı yanını tanıyanlar sevgiye bağlı kalmayanlardır.
Edebiyat
Hangi tür olursa olsun, bir aşk öyküsünün en kötü yanı, insanı romantiklikten sıyrılmış bir halde bırakmasıdır.
Edebiyat
"Duyarak yapılan her portre, resmini yaptıranın değil, ressamın portresidir. O ancak bir vesile oluşturur. Ressam renkle işlenen tuvalde onu değil, kendini ortaya koyar. Bu resmi sergiye göndermeyişimin nedeni; ruhumdaki gizi ele vermiş olmaktan korktuğum içindir."
Edebiyat
Yeryüzünde bir insan için en kötü şey, ondan hiç söz edilmemesidir.
Edebiyat
Reklam