Hilâl

Hilâl
@eccendentesiast
Breuer: "Ya melankoli?Bu nöbetleriniz sırasında ya da sonrasında ne ölçüde ortaya çıkıyor?" Nietsche: "Benim de kötü dönemlerim vardır.Kimin yoktur ki?Ama beni ele geçirmiş değil.Onlar hastalığımın değil,benim varlığımın bir parçası.İsterseniz şöyle diyelim;onlarla beraber yaşama cesaretini gösterebiliyorum."
Sayfa 84 - Ayrıntı·Kitabı okudu