Ece

Ece
@ece1903
Fakat dünyayı yaşanmaz hale getiren, insanlardır. Dünyanın yani taşın toprağın ne suçu var.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sığınacak bir liman, nefes alacak bir an, hasbihal edecek bir dost arıyor insan.
Mutlu olmaya ne çok ihtiyacımız var...
Çünkü hayatımın en güzel günlerini seninle geçirdim ve bunu dünyadaki hiçbir şeye değişmem. Seni hiç tanımadan mutlu olmaktansa, senin tarafından sevilmeyi tadıp sefil duruma düşmeyi tercih ederim.
" Seni tanıdığım gün..." dedi "...hayatımın en şanslı günüydü. Her zaman dünyamın en parlak parçası oldun, kelebek. Her zaman da öyle olacaksın." Sözcüklerindeki duygular gözlerimin yaşarmasına neden oldu. "Bana hiç şansa inan biri gibi görünmemiştin." "Konu sen olunca her şeye inanırım" Aşka bile.