📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
cok garip bir kitapsin oncelikle.
yani her bolume basladigimda bu nasil dert olup derdini kucumsedim ama her seferinde beni sonunu tahmin edemeyecegim baglantilarla sasirtti beklemedigim sekilde.ilk bolumu okuduktan sonra kitabi birakmayi dusundum fakat son bolume gelince iyi ki okumusum dedigim bi kitapti.her bolum birbiriyle baglantili ben ilk elime aldigimda birbirinden bagimsiz konulari anlatacak sandim hakkinda hic bilgi sahibi olmadigimdan.ama oyle olmadi ozetle.neyse,begendim.
okudugum ilk gerilim romaniydi.ana karakterden son kisima kadar suphelenmedim. son kisimda haliyle biraz belli oldu.zamanin karisik anlatilmasi guzeldi.supheyi ana karakterin uzerine toplamamak icin oldugunu dusunuyorum.neyse okurken cok sasirdigim seyler oldu.ama bittikten sonra cok vaov ne kitapti be olmadim.cunku kitabi butunuyle dusununce ve her sey yerine oturduktan sonra hem konu olarak hem de kronolojik olarak ortalama bir kitaba donustu.ama degerlendirmemi okudugum anlardaki etkilenmemi de goz onune alarak yapicam.