Açıkçası bazı anlamadığım insan tipleri var. Hayatını bir düzene sokmamış, duygusal boşlukta ve kendini geliştirememiş ve kendine yetemeyen insan tipleri. Hayatlarına yeni bir insan girdiği zaman tüm olumsuz duygularını, başarısızlıklarını, kendi yetersizliklerini partnerine yükleyen ve bunu düzeltmek onun sorumluluğuymuş gibi davranan insanları hiçbir zaman anlamayacağım. Karşı taraf senin partnerin, kişisel psikoloğun ya da stres topun değil. Silkelenip hayatının düzenini eline alıp insanları kişisel sorunlarınla boğmayı bırakman gerek. Ondan sonra yalnızım diye oturup ağlamayacaksın.