Kitabı beğendim. Herkese tavsiye ederim. Fakat şiir kitaplarının düzgün derlenmemesi çok kötü. Mesela Yalnızlık Paylaşılmaz da olan birkaç şiir burda da vardı. Onun dışında görseller güzeldi. Ve yaratıcıydı. Şiiri okuduktan sonra görsellere bakınca şiirden en azından bir parça bulabilirsiniz.