“Kitabın bana açtığı yeni dünya o kadar yabancı, o kadar tuhaf ve şaşırtıcıydı ki, bu alemin içine bütünüyle gömülmemek için şimdiki zamanla ilgili bir şeyler hissetme telaşı duyuyordum. Başımı kaldırıp odama, dolabıma, yatağıma bakarsan ve penceremden dışarıya bir göz atardam, dünyayı bıraktığım gibi bulamayacağım korkusu içime yerleşiyordu çünkü.”
“Bir gün bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti. Daha ilk sayfalarındayken bile,kitabın gücünü öyle bir hissettim ki içimde, oturduğum masadan ve sandalyeden gövdemin kopup uzaklaştığını sandım.”