Onlara kızma Noah. Çünkü seni anlamazlar. Kör bir insana görmediği için kızabilir misin ya da sağır bir insan seni duyamadığı için öfkelenmen ne kadar mantıklı? Onlar da böyle işte. Senin anladıklarını anlayamayan bir grup kör ve sağır insan.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ey oğul,
öyle insanlar göreceksin ki...
Koyunu yemek için tilkiyle plan yapacaklar, kurtla birlikte öldürecekler, çobanla birlikte yiyecekler,
sahibiyle birlikte yas tutacaklar ve
hiçbir şey olmamış gibi davranacaklar...
Herkes hayatında bir kere hata yapabilirdi. Canlı olmanın gereğiydi bu. Ama aynı hatayı ikinci kez yapamazdınız. Çünkü hata bilinmeden yapılan bir şeydi. Eğer ikinci kez aynı şeyi yaparsanız bu bile bile işlenen bir suç olabilirdi ancak.
Koşullar ne olursa olsun yeryüzünde en çok sevdiği insan ile beraber kimsenin kendilerine ulaşamayacağı bir yolculuğa çıkacaklardı ve bu durum muazzam bir şeydi.