Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Birbirimiz hakkında ne bilsek tanışmış oluruz?"
Durup düşündüm. Sahiden neydi? Yaşını ya da ne iş yaptığını bilmek bizi tanış ilan eder miydi? Nerede oturduğunu öğrenmek, akraba ve arkadaşlarının adreslerini temin etmek, aramızda güven soslu bir ahbaplık kurmaya yeter miydi? Hakkında ne bilsem huzura erecektim? Ne öğrensem onunla konuşmayı, yan yana yolculuk yapmayı garipsemekten vazgeçecektim?
"Tanışmak diye bir şey yok" diye omuz silktim. "Kimse tanışmıyor, herkes kendini görünmek istediği gibi tanıtıyor sadece."