Ece Şal

''Hep aynı saatte gelsen daha iyi olur''dedi tilki,''Sözgelimi öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım.''
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''Biliyor musun,insan üzgün olunca günbatımının tadına daha iyi varıyor.''
''Acaba,''dedi,''Bir gün hepimiz kendi yıldızımızı yeniden bulalım diye mi yıldızlar böyle parlıyor?''
''Ama gözler kördür.İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman gerçeği görebilir...''