Bundan bir kaç gün önceydi. Market Alışverişi için yürüyordum. Bizim Mahallemizde yaşayan; kedi yavruları gözüme takıldı. Takılma sebebi şu: Ne ara insanlığını kaybettiler. Yolun ortasında kedi yavrusu duruyor . Arabalar geçiyor bir Allah'ın kulu o yavru kediyi oradan almıyor.Ben hemen gittim ve yoldan aldım. Kedi yuvası vardi az ilerde oraya koydum. Bazen Mahallemi anlamıyorum. Hem kediler için ne güzel yer yapıyorlar hem yolun ortasında uyuyan yavru kediyi görmezden geliyorlar. Sanırım hiç birşeyi tam olarak yapamama sorunumuz var...