eceslemq

eceslemq
@eceslemq
28.08.2024
"Hayır, utanmak diye bir şey yok, Kendimle gurur duyuyorum!" Diye kendini İçinden bir kere daha Telkin etti.
Sayfa 23 - Yediveren·Kitabı okudu
Reklam
Bütün okul hayatı boyunca bu yüzden zorbalığa maruz kalmıştı. "En yakın arkadaşım" dedikleri de dâhil olmak üzere...
Sayfa 21 - Yediveren·Kitabı okudu
İlk önce neden sade giyindiğini açıkladı, sonrasında Neden Topuklu ayakkabı giymediğini ve neden saçlarını hala boyatmadığını açıkladı herkese. Ayşe sürekli herkese bir şeyleri açıklamak zorundaydı.
Sayfa 20 - Yediveren·Kitabı okudu
Kendisini sakinleştirmek için yalnız kalmaya ihtiyacı vardı.
Sayfa 19 - Yediveren·Kitabı okudu
1.gün
Kendini bildiğinden beri kafasının içinde, olabilecek bütün senaryoları düşünüp, kurgulayıp her senaryo için özel diyaloglar kurardı.
Sayfa 19 - Yediveren·Kitabı okudu
Reklam