eceslemq

eceslemq
@eceslemq
28.08.2024
⸻ Bir varmış, bir yokmuş… Aslında herkesin bir masalı varmış da kimse kimsenin içine bakmayı bilmezmiş. Benimkini de kimse bilmedi, ben anlatmadıkça. Ama bazı masallar var ki, ne anlatılır ne de unutulur… Sadece yaşanır, içte bir yerlerde sessizce büyür. Benim masalım, kimselerin duymadığı bir kalp hikayesi. Ne prenses bekledim, ne bir kahraman. Sadece “anlayan” birini istedim. Hani o göz göze geldiğinde yüreğin sıkışır ya, işte öyle birini… Ama bazen masallar gerçek olmaz, ya da gerçekler masal gibi can yakar. Kendimi hep güçlü sanırdım. Ama meğerse en sessiz kaldığım zamanlarda, içimde en büyük savaşları vermişim. Gülüşümün ardında kırık kelimeler, sustuğum her anın içinde bağırmak isteyen bir “ben” varmış. Herkese yetmeye çalışırken, kendime yetemez olmuşum. En çok da “anlaşılamamaya” yorulmuşum. Ama belli etmemişim, çünkü bu masalda gözyaşlarımı bile gizli gizli dökmüşüm. Bir gece, yıldızlara uzun uzun baktım. Ve kendi kendime dedim ki: “Bu masalda mutlu son yok belki ama, güçlü bir ben var.” Çünkü öğrendim… Bazen masalın kahramanı olmak için birilerini beklemeye gerek yok. Kalbini sahiplenmen yeterli. Eğer bir gün biri gelip bu masalı dinlerse… Belki ellerimi tutmaz ama gözlerimin içine bakar ve der ki: “Sen zaten en başından beri güzeldin, sadece yorulmuşsun.” O zaman belki bu masal, yeniden başlamaz… ama yarım kalan yerden tamamlanır.
Benim düşüncem
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fedakârlıklar
Senin için ne yapmam gerekiyorsa yaptım ama sen naptın? Bu cümle, birçok insanın ilişkilerde yaşadığı hayal kırıklığını ve çabaların karşılıksız kalmasını ifade eden evrensel bir duyguyu yansıtıyor. Peki, bu durumu biraz hafifletmek ve gülümsetmek için ne yapabiliriz? İşte karşınızda, ilişkilerdeki bu tür durumları komik bir dille ele alan bir blog yazısı! ## İlişkilerde Efor Testi: Sen Yaptın da Ben Napayım? Bir ilişkide her şeyi siz mi yapıyorsunuz? Peki ya partneriniz? Onlar da en azından çöpü dışarı atmışlar mı? Yoksa siz her şeyi yaparken onlar uzayda mı dolaşıyorlar? İşte ilişkilerde efor dengesizliğini komik bir dille ele alalım. ### Bölüm 1: Benim Yaptıklarım - Çiçek aldım, romantik yemek pişirdim, hatta annenle bile iyi geçindim. - Evdeki tüm ampulleri değiştirdim, perdeleri astım, hatta köpeği bile yıkadım. - Senin için yıldızları bile indirebilirim, ama merdivenim yok. ### Bölüm 2: Senin Yaptıkların - Sen... hmm, sen... evet, sen çok güzel teşekkür ettin. - Bir kere olsun çöpü sen attın, ama o da çünkü yanlışlıkla çöp kutusuna telefonunu atmıştın. - Ve tabii ki, en önemlisi, uzaktan kumandayı hep benim ulaşamayacağım yerlere koydun. ### Sonuç Görüldüğü üzere, ilişkilerde efor dengesi bazen bir terazi gibi olmayabiliyor. Ama unutmayın, her şeyi mizahla karşılamak, bazen en iyi çözüm olabilir. Belki de bir gün, partneriniz de sizin için yıldızları indirecek bir merdiven bulur. Ya da en azından, uzaktan kumandayı masanın üstüne koyar. Bu yazı, ilişkilerdeki efor dengesizliğini ve karşılıklı beklentileri eğlenceli bir dille ele almak için yazılmıştır. Tabii ki, her ilişki farklıdır ve herkesin durumu benzersizdir. Bu yüzden, eğer ilişkinizde bir dengesizlik hissediyorsanız, bunu partnerinizle sağlıklı bir iletişim kurarak çözmek en iyisidir. Ama arada bir
Benim düşüncem
Aşk
Saçmadır her zaman benim için aşk Aşk, bazen en mantıklı insanları bile saçmalıklar yapmaya itebilen gizemli bir kuvvet. "Saçmadır her zaman benim için aşk" cümlesi, aşkın ne kadar anlaşılmaz ve tahmin edilemez olduğunu vurguluyor. Aşk, herkesin hayatında farklı anlamlar taşıyor olabilir, ama genel olarak, aşkın saçmalıklarla dolu olduğu konusunda birçok kişi hemfikir olabilir. Peki, aşkın bu saçma yönleri neler olabilir? Belki de aşk, insanı gece yarısı sevdiğinin evinin önünde bekleten, ya da onun için şehirlerarası otobüs yolculuklarına katlanan bir güç. Ya da belki de aşk, sevdiğiniz kişiye en sevdiği çikolatayı bulmak için tüm şehri dolaştıran bir macera. Aşk, bazen mantığın sınırlarını zorlayan, ama yine de vazgeçilmez bir duygu. Aşkın saçmalıkları, aslında onun en güzel yanlarından biri olabilir. Aşkın getirdiği bu saçma sapan durumlar, hayatımıza renk katıyor ve unutulmaz anılar biriktirmemizi sağlıyor. Aşkın saçmalıkları, hayatın monotonluğundan sıyrılıp, gerçekten yaşadığımızı hissetmemize yardımcı oluyor. Sonuç olarak, aşk saçma olabilir, ama belki de hayatın saçmalıkları olmadan yaşaması daha da saçma olurdu. Aşkın saçmalıklarıyla dolu bir hayat, aslında ne kadar da zengin ve renkli olabilir, değil mi? Aşkın saçmalıklarına gülümseyin ve hayatın tadını çıkarın!