Betül

… sevgili için olmadayım.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Reklam
Aşkım azabı öyle bir acı idi ki sonunda hakiki âşıklara lezzet vermeye aşlardı. Aşktan bahsetmek evet, azapti ama azabin bir de lezzet anlamı vardı. Bütün acıların sonunda mutluluğa açılan bir geçit mutlaka bulunurdu.
Sayfa 103·Kitabı okudu
"Benim için asıl bela, gönlümün senin belalarına alışmış olmasıdır. Öyle ki artık gönlüme senden bir gam da gelse, benim için sevinç sebebi oluyor."
Sayfa 101·Kitabı okudu
"O ay yüzlüden, her an iyiliğini isteyip dururken, ben bir şey elde edemedim, kötülüğünü isteyen de bir şey elde edemesin bari."
Sayfa 101·Kitabı okudu
“Galip sayılır bu yolda mağlûb”
Sayfa 100·Kitabı okudu
Reklam