…Kapattı kendini karanlıklara. Belki de en iyisinin O’nun güzelliklerinin var olmadığı bir yerde yaşamak olacağını düşündü. Bir hücre. Dört duvarla kapanmış karanlık mı karanlık bir yer. Dünyanın dışında olmaya çalıştı böylece. Sanki yaşam orada hiç var olmamış gibi. En iyisi buraya çekilmek diye düşündü. Çekildi çekilmesine de dışarıda gördüklerinden çok daha güzeli çıktı bu sefer karşısına. Işığın hiç girmediği bir alanda daha önce hiç görmediği bir ışık göründü. Karanlıkta açığa çıktı ışıkların en güzeli. Nurla kaplandı en derin karanlıklar.