Şu an yaşıyorum ve önemli olan bu.
Hayat geçici. Her zaman, herkes için.
Benim işim ölene kadar yaşamak.
Benim işim bedenimle barışmak, onu her şeyiyle sevmek.
İster uzun yaşayacak olayım ister kısa, şu an hayattayım. İnsanın hayatta uzun yaşamaktan başka umutlarının da olabileceğini görmek istiyorum. Ölüm veya acı çekme fikrine sırt çevirmek gerekmediğini ama bunlara uzun uzun vakit ve alan ayırmanın da lüzumu olmadığını bilmek istiyorum. Hayatın geçici olduğu bilgisine kendimi alıştırmak istiyorum. Sonra da bu bilginin ışığında nasıl yaşamam gerektiğini öğrenmek istiyorum..
10/10. Daha büyük bir puan olsa onu vermek isterdim. Bana hissettirdiği şeyler puanlamanın çok ötesinde. Hayatın çözülemeyeceğini çözmüş, hayat yolculuğunun tadını çıkarmada harika bir yol haritası çizen yazar Wilhelm Schmid. Bu yazarın kaçıncı kitabını okuduğumu hatırlamıyorum bile.. Ama hepsini aşırı seviyorum.. Her cümlede diyorum ki:Bu düşünceler benim de ruhumu okşamıştı bir zamanlar... Öylesine içten bir yazar.