"Eğer bir adamın bir yeteneği varsa ve onu kullanamıyorsa, başarısız olmuş demektir.Eğer bir yeteneği varsa ve bunun yarısını kullanıyorsa ,kısmen başarısız olmuş demektir .Eğer bir yeteneği varsa ve bir şekilde tamamını kullanmayı öğrenmişse , olağanüstü başarı göstermiştir ve çok az insanın sahip olabileceği bir tatmin duygusu hissetmiş ve zafer kazanmıştır ."