SPOİLER!!
O kadar güzeldi ki bayıldım.Ama Arden'in ölmesi çok üzdü.Arden'in hapse girmesini ve Eren'in onu beklemesini umuyordum fakat öyle olmadı.Eren iki çocuğuyla mezarını ziyaret etti.Bu beklemediğim bir şeydi.Keşke böyle olmasaydı.Ayrıca Emris,Ala,Atlas,Demir onlar ne yapıyor merak ediyorum.Keşke birazda onları okuyabilseydik.