Karşımda iki yol var.
Görünüşleri birbirine bir o kadar zıt olan iki yol. Biri diğerine göre o kadar zor, o kadar karamsar duruyor ki ordan ilerlesem nefesim kesilecekmiş gibi. Sanki tercihim o yoldan yana olursa herşey sona erecek, birşeyler yarım kalacak gibi.
Ama bi yandan da içimde doğru yol olduğuna dair hisler var. Sanki biri bana diğer yolun güzelliğine, kolaylığına aldanma der gibi fısıltılar var zihnimde.
Fakat o yolda ilerleyecek kadar güç var mı, bedenimde; zihnimde.
O karamsarlığın sadece bir yanılsama olduğunu kendime kanıtlayacak kadar inanıyor muyum kendime?
Belki evet, belki hayır.
Peki ben bu sorunun cevabını öğrenmek istiyor muyum?