Ecrin.

Ecrin.
@ecrin_x_1655
Acıya alışmak diyorlar ya, gerçek acıyı tadınca insan aslında acıya alışılmadığını anlıyordu.
Öğrenci
Bursa
Bursa
4 okur puanı
Aralık 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Karantina
Ay geceye muhtaç, gece ise ona aşık...
Sayfa 148 - Mahşerin Dört Atlısı·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Karantina
Şöyle elimizi uzatsak... Tutabilsek yıldızları, harika olmazmı?
Sayfa 397 - Mahşerin Dört Atlısı·Kitabı okudu
Karantina
Biz ayağa kalkıyoruz. Daha fazla kaybetmemek için.
Sayfa 382 - Mahşerin Dört Atlısı·Kitabı okudu
Alıntı
Karantina
"Daha ne kadar burada kalacağız?" " Sonsuza kadar."
Sayfa 374 - Mahşerin Dört Atlısı·Kitabı okudu
Alıntı
Karantina
Bir şehir yıkıldı, biz altında kaldık...
Sayfa 321 - Mahşerin Dört Atlısı·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam