Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Evet , kendi dilediği gibi yaşaması olmaz insanın... apaçık bir şey bu. Bir insan ne kadar kendine güvenirse güvensin , ne kadar Yılmaz olursa olsun , çözemeyeceği bir çelişkiler yumağına her an düşebilir ! Dün bir şeyi istersin tutkuyla istediğin şeye bugün ölesiye bağlanırsın ; yarın da onu istediğin için utanırsın , yüzün kızarır bir gün sonrada istediğin yerine geldiği için hayattan nefret edersin. İnsan hayatta kendi bildiği gibi adım atarsa sonunda böyle olur işte. Her zaman bastığı yeri yoklayarak yürümelisin, çoğu şeyi görmezden geleceksin, hep mutluluk , mutluluk diye sayıklamayacaksın onu elinden kaçırsan da yakınmayacaksın...hayat budur işte!!!
Öyle insanlar var ki , istediğiniz kadar eziyet edin onlara , içlerinde bir düşmanlık , öç alma, intikam gibi duygular uyandıramazsınız. Ne tür kötülük yaparsanız yapın , gene gelir sokulurlar size. Bu çeşit insanlar için onların herkesi sevdiklerini , çünkü iyi yürekli olduklarını söyleseler de yanlıştır bu , hiç kimseyi sevmezler onlar , iyi yürekli olmaları da yalnızca kötü niyetli olmadıklarındandır.