Bilemezsin, însanlara karşı kibirli olmaya hakkın yok. Kimseyi kategorize etme... Kendi doğrularına uymuyor diye başkalarmm doğrularını yok sayma... Çünkü kimse tesadüfen çıkmaz karşına. Yaprağın hareketi bile ilahi düzenin matematiğinde hesaplanmışsa, seninki düzenin dışında işliyor olamaz. Her an ilahi sistemin gözetimi altında tutulduğunun farkinda ol... Olanı nasıl karşdadığınla ya da karşılamadığınla tekamülünü olumlu/olumsuz etkilemeye devam ettiğini bil.
Selam vermeye tenezzül etmediğin insan sana hayatının ilhamını getirmiş olabilir. Bunu egon ya da kibrin yüzünden ıskalıyor olmak, hayat yolunda tökezlediğin, görünmeyen, sessiz imtihanlarındır.